Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 10:29:46 +0200

Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/01936 aadressile 
Harju maakond, Kose vald, Oru küla, 11203 Kolu-Tammiku tee// 
Keskuse-Heinamäe tee// Käbi-Männimäe tee// Loo// Paunküla metskond 37// 
Rummu-Jüri tee// Saula küla, Karoni// Kiilu// Kämbla looduskaitseala 1// Oru 
tee L1// 373// 376// 377// Veski tee// 1// 3// Tammiku küla, 11115 
Kurna-Tuhala tee// Tuhala küla, 11202 Vaida-Urge tee// Farmi// Kaevu tee// 
Kotka// Kuuserva// Miku põld// Müüriääre// Niiduvälja// Oru põik// Oti tee 
lõik 1// 2// Pajude// 367// 375// 398// Sommeri tee L1// L6// Suur-Muhu// 
Tuhala// Tuhala tee// Vanatammi// Vanaveski// Veskitammi (Tuhala ja Otiveski 
elurajooni sideühendus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26879714>  (menetlus nr: 
414166), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister